Hoe krijg ik support?

Onze supportafdeling geeft op alle werkdagen support via onze helpdesk

Meldt u zich aan via: https://support.msc-engineering.nl.

Of voor oplossingen voor veel voorkomende vragen kunt u eenvoudig op één van de volgende links klikken:

RFEM algemene hulp

Naar gelang het type van uw servicecontract krijgt u telefonisch support dan wel support via e-mail. Het telefoonnummer van support is: 026 3392159. Wij zijn bereikbaar van 8.00u tot 12.00u en van 13.00u tot 17.00u. Op vrijdagmiddag zijn wij in principe gesloten vanaf 14.30u.

Van 15 juli tot 15 augustus en tijdens de kerstvakantie zijn wij enkel per e-mail bereikbaar.

Voor klanten met een onderhoudscontract bij Dlubal Software GmbH kunt u contact opnemen met onze medewerkers van de hotline op het nummer: +49 (0) 9673 9203-0. U zult dan in het Engels of Duits te woord gestaan worden. Het kantoor in Duitsland is bereikbaar van 9.00u tot 12.00u en van 14.00u tot 17.00u. Op vrijdagmiddag is het kantoor gesloten vanaf 15.00u.

Voor online support neemt u contact op middels e-mail met onze medewerkers van de hotline op het e-mailadres: support@msc-engineering.nl

Statement by Dlubal Software

IMG_1077_a_-670x1024Walter Rustler, hoofd sales en support van Dlubal Software GmbH.

“From the very beginning of our cooperation with Emiel Peltenburg we have been on the same lengths. He contributes to the development of Dlubal software in order to serve his clients with the best product that meets the local demands of the engineers in the Netherlands. With RFEM NL we have the optimal partner. We find the required practical experience to support our products. This is in line with a main point of our company’s mission – customer support.”

“Vanaf het eerste begin van onze samenwerking met Emiel Peltenburg zaten we op dezelfde golflengte. Hij draagt bij aan de ontwikkeling van Dlubal software door zijn klanten met het beste product te bedienen, dat voldoet aan de lokale vereisten van de ingenieurs in Nederland. Met RFEM NL hebben wij een optimale partner. RFEM bezit de praktische ervaring om onze producten te ondersteunen. Dit is volgens onze bedrijfsmissie waar een van de hoofdfundamenten de klantondersteuning is.”