Onderhoud

Om u optimaal van dienst te zijn, biedt RFEM Nederland u een tweetal onderhoudscontracten m.b.t. de rekensoftware. Een onderhoudscontract is voor gebruikers NIET verplicht. Een onderhoudscontract is enkel een mogelijkheid voor u om het gebruik van de software te optimaliseren en de veroudering van uw software te voorkomen.

Met een onderhoudscontract heeft u recht op ondersteuning via telefoon én e-mail of enkel via e-mail. U wordt dan geholpen door iemand van RFEM Nederland, zodat u in principe direct verder kunt werken. Ook krijgt u met het onderhoudscontract toegang tot het zogenaamde Extranet van Dlubal Software. Via het Extranet kunt u updates van de door u gebruikte programma’s gratis downloaden.

In een Update zitten kleine verbeteringen m.b.t. het programma of aanpassingen van bijvoorbeeld de Nationale Bijlage. Met een onderhoudscontract krijgt u meestal ook een korting in het geval van het aanschaffen van eenUpgrade van bijvoorbeeld RFEM 5.xx naar RFEM 6.xx. Voor een uitleg van het verschil tussen een Update en Upgrade, downloadt u dan het onderstaande PDF document.

Download PDF met uitleg Upgrade vs. Update

Overzicht Contracten

Basis contract RFEM

  • Ondersteuning van de vorige en de huidige versie van het programma en alle aangeschafte modules via e-mail: support@rfem.nl.
  • Het onderhoudscontract geldt voor één enkel kantoor binnen uw organisatie in Nederland. Voor kantoren in België of andere landen dient ook een nieuw service contract te worden afgesloten.
  • Ondersteuning in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal.
  • Gratis updates van het programma RFEM: bijvoorbeeld van versie 5.08 naar 5.09, maar niet van 5.08 naar 6.01. In een update zitten bug-fixes, kleine programma aanpassingen.
  • Korting bij het upgraden van de versie van RFEM naar een hogere versie.

1ste RFEM-licentie: per kalender jaar, per kantoor: € 600,-

Aanvullende RFEM-licenties: per kalender jaar, per kantoor: € 200,- / basislicentie

Pro contract RFEM

  • Ondersteuning van de vorige en de huidige versie van het programma en alle aangeschafte modules via e-mail: support@rfem.nl en telefoon: 026 – 3392159.
  • Ondersteuning in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal.
  • Het onderhoudscontract geldt voor één enkel kantoor binnen uw organisatie in Nederland. Voor kantoren in België of andere landen dient een nieuw service contract te worden afgesloten.
  • Telefonische terugbel garantie in het geval er niet direct geholpen kan worden.
  • Online support via internet conference indien dit nodig is.
  • Gratis updates van het programma RFEM: bijvoorbeeld van versie 5.08 naar 5.09, maar niet van 5.08 naar 6.01. In een update zitten bug-fixes, kleine programma aanpassingen.
  • Korting bij het upgraden van de versie van RFEM naar een hogere versie.

1ste RFEM-licentie: per kalender jaar, per kantoor, € 1.200,-

Aanvullende RFEM-licenties: per kalender jaar, per kantoor, € 400,- / basislicentie